En Çok Oynadığınız Atari Oyunu Hangisi ?
51
●2.937
- 12-02-2019, 16:05:37Vallah o kadarını hatırlamıyorum ama güzel pistler vardı. O virajlardaki, araba sollarken ki sesler unutulmazMSIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2019, 18:28:14Üyeliği durdurulduTek jetonla oyun bitiriyorduk boşa gitti o yetenek...webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2019, 19:18:53SCARTCADE (VGA-SCART Dönüştürücü)
http://www.commodore.gen.tr/forum/in...p?topic=6568.0
Tüplü CRT televizyon.
Orta düzey bilgisayar. amd hd 4000 serisi ekran kartı. HD4850 iyi olur.
Maximus arcade frontend.
Atari salonlarını aratmaz. Birde arcade stick alırsınız tam olur.



