• 12-02-2019, 16:03:00
    #28
    en cok mustafa oynardık ne paralar verdik jetona..
  • 12-02-2019, 16:05:37
    #29
    MSIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    F1 de bir bölüm vardı ne yaparsak yapalım geçemiyorduk
    Artık bug mı diyeyim, oyun sonu mu diyeyim bilemedim.
    Ama sistem geçmemize izin vermiyordu.
    En azından benim
    Vallah o kadarını hatırlamıyorum ama güzel pistler vardı. O virajlardaki, araba sollarken ki sesler unutulmaz
  • 12-02-2019, 16:57:59
    #30
    tank ile contra yarışır sonra da circus gelir sanırım
  • 12-02-2019, 16:59:53
    #31
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡


    ünililer bilmez. rahat 4-5 yılım bunu oynamakla geçmiştir çocukken.
  • 12-02-2019, 18:28:14
    #32
    Üyeliği durduruldu
    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en cok mustafa oynardık ne paralar verdik jetona..
    Tek jetonla oyun bitiriyorduk boşa gitti o yetenek...
  • 12-02-2019, 19:01:45
    #33
    Üyeliği durduruldu
    mario...
  • 12-02-2019, 19:06:56
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 12-02-2019, 19:18:53
    #35
    SCARTCADE (VGA-SCART Dönüştürücü)
    http://www.commodore.gen.tr/forum/in...p?topic=6568.0

    Tüplü CRT televizyon.

    Orta düzey bilgisayar. amd hd 4000 serisi ekran kartı. HD4850 iyi olur.

    Maximus arcade frontend.

    Atari salonlarını aratmaz. Birde arcade stick alırsınız tam olur.
  • 12-02-2019, 19:21:55
    #36

    Kung fu