MSIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
F1 de bir bölüm vardı ne yaparsak yapalım geçemiyorduk
Artık bug mı diyeyim, oyun sonu mu diyeyim bilemedim.
Ama sistem geçmemize izin vermiyordu.
En azından benim
Vallah o kadarını hatırlamıyorum ama güzel pistler vardı. O virajlardaki, araba sollarken ki sesler unutulmaz