Konu
En Çok Oynadığınız Atari Oyunu Hangisi ?
12-02-2019, 18:28:14
#32
Lion
Üyeliği durduruldu
webtrorg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
en cok mustafa oynardık ne paralar verdik jetona..
Tek jetonla oyun bitiriyorduk boşa gitti o yetenek...