Hocam bu oyunların atari versiyonları çöp. Atari salonlarında oynananlar ise aslında atari versiyonu değil
hocam hem sizin evde mario oynadığınız makineler hem de atari salonlarındakiler ATARİ dir, atari bir markadır aslında, arcade konsol oyunları desek daha doğru, bu konuda yaşım itibariyle çok ciddi geçmişim var, kompi atari salonları sahibi arkadaşımdı, fakat sorun şu ki evdeki makineler ucuz olması için işlemcisi kötü eski makinalardı dolayısıyla grafikleri düşük az işlemci gerektiren oyunları çalıştırıyordu, misal aynı yıllarda yani 1980 lerin sonunda street fighter gibi oyunlar atari salonlarında vardı, fakat evlerde mario vb yukarıda arkadaşların saydığı ev konsol oyunları vardı. Şuan apayrı boyutlarda olaylar ama ben evde mame32 ve arcade kol ile halen çocuklarıma eski oyunları oynatıyorum, nostalji yapıyorum arada

bu oyunların tadı (bizim için) başka oyunlarda yok.