Konu
En Çok Oynadığınız Atari Oyunu Hangisi ?
12-02-2019, 11:41:06
#13
ferhatkocabal
Üyeliği durduruldu
antiTRust adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
atari denince tabi ki, THE KING OF FIGHTERS & STREET FIGHTER & MORTAL KOMBAT & TEKKEN efsanelerdir, halen güncel versiyonları çıkmaktadır.
Hocam bu oyunların atari versiyonları çöp. Atari salonlarında oynananlar ise aslında atari versiyonu değil