Konu
En Çok Oynadığınız Atari Oyunu Hangisi ?
12-02-2019, 11:38:26
#11
antiTRust
atari denince tabi ki, THE KING OF FIGHTERS & STREET FIGHTER & MORTAL KOMBAT & TEKKEN efsanelerdir, halen güncel versiyonları çıkmaktadır.