• 22-01-2019, 14:41:22
    #10
    igtr.net
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana psikolog yolu gözüktü yine

    ben psikoloji 3. sınıfım 😂 bu da psikopatoloji dersinden öğrendiklerim dsm-5 krtiterleri bunlar 😊
  • 22-01-2019, 14:47:46
    #11
    bilgisayara çok bakmadan olabilir
  • 22-01-2019, 14:56:58
    #12
    DEHB için Ritalin ve Concerta beraber kullandım. Psikolog veya ilaçlı tedavi için psikiyatriye gitmenizi tavsiye ederim. İlaçların yan etkileri malum, dikkatli olmanızda ve doktor dışında tavsiye almamanızda fayda var.
  • 22-01-2019, 15:02:42
    #13
    SEO & PR 5421044962
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben psikoloji 3. sınıfım 😂 bu da psikopatoloji dersinden öğrendiklerim dsm-5 krtiterleri bunlar 😊
    Bakalım uzmana gitmede fayda var



    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgisayara çok bakmadan olabilir
    Genelde iş için oturuyorum sma sadexe bundan olacağını sanmıyorum



    stronger17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DEHB için Ritalin ve Concerta beraber kullandım. Psikolog veya ilaçlı tedavi için psikiyatriye gitmenizi tavsiye ederim. İlaçların yan etkileri malum, dikkatli olmanızda ve doktor dışında tavsiye almamanızda fayda var.
    Kafama göre ilaç kullanmam zaten hocam
  • 22-01-2019, 15:05:25
    #14
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakalım uzmana gitmede fayda var




    Genelde iş için oturuyorum sma sadexe bundan olacağını sanmıyorum




    Kafama göre ilaç kullanmam zaten hocam
    O ilaçlara isteseniz de ulaşamazsınız zaten Demek istediğim konuyu uzmanlara bırakmanız
  • 22-01-2019, 15:23:32
    #15
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şuan eğer son bir zamanda olmuşsa ve sizi fazla etkilemiyorsa hipomani atak olabilir. psikotik bir şey değil. bipolar 2 bozukluk olarak dalgalı olur ama fazla değildir. yani genelde bu bozukluğu yaşayanlar tıbbi yardım almasa bile geçer. hatta siklotimik bozukluk olarakta bazılarında 2 yıldan uzun sürüyor ve psikotik olmadığı için tıbbi müdahale olmadan olur.


    eğer sadece depresyon olarak yani tüm işlevlerde bozukluk varsa mesela az uyuma yada çok
    az yeme ya da çok
    çökkün duygudurum hali gibi boşlukta hissetme gibi durumlar varsada buda majör deprosyan olur oda 2 hafta gibi sürer.

    ama tabiki psikologa görünmenizde fayda var hocaö
    Kişi sadece odaklanma sorunu yaşadığından bahsetmiş, bunun tek başına hipomani ile ne ilgisi var hocam?
    Odaklanma sorunundan bipolar bozukluğa kadar gitmişsiniz, ben kişinin bu kadar ciddi bir durumu olduğunu sanmıyorum, herkesin arada sırada yaşayabileceği bir şey bu.
    Kendi başına atlatamıyorsa bir uzmandan yardım alabilir ama bu kadar basit ve tek bir sebepten şu olabilir vs. diyerek ciddi rahatsızlıkları öne sürmek kişinin internet çöplüğüne dalıp gördüğü şeyler karşısında panik yapmasına sebep olabilir.
  • 22-01-2019, 15:31:23
    #16
    igtr.net
    Carillos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişi sadece odaklanma sorunu yaşadığından bahsetmiş, bunun tek başına hipomani ile ne ilgisi var hocam?
    Odaklanma sorunundan bipolar bozukluğa kadar gitmişsiniz, ben kişinin bu kadar ciddi bir durumu olduğunu sanmıyorum, herkesin arada sırada yaşayabileceği bir şey bu.
    Kendi başına atlatamıyorsa bir uzmandan yardım alabilir ama bu kadar basit ve tek bir sebepten şu olabilir vs. diyerek ciddi rahatsızlıkları öne sürmek kişinin internet çöplüğüne dalıp gördüğü şeyler karşısında panik yapmasına sebep olabilir.
    hocam en sonra dedim ki psikologa görünün 😊 ben psikoloji üçüncü sınıf öğrencisiyim ayrıca hipomani her bireyde arasıra görülür. ve psikotik olmadığınıda belirtim. zaten kişi bipolar 2 bozukluk olabildiğini söyledim. olduğunu değil

    ama tabi ki psikologa gitmesi şart yani uzun sürerse.
  • 22-01-2019, 15:36:07
    #17
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam en sonra dedim ki psikologa görünün 😊 ben psikoloji üçüncü sınıf öğrencisiyim ayrıca hipomani her bireyde arasıra görülür. ve psikotik olmadığınıda belirtim. zaten kişi bipolar 2 bozukluk olabildiğini söyledim. olduğunu değil

    ama tabi ki psikologa gitmesi şart yani uzun sürerse.
    Hocam anladım ama o kelimeler Google da arandığında sıkıntı çıkabilir o yüzden söyledim
    Kişi bunları o neymiş bu neymiş diye bakıp gördükleri karşısında acaba bende de var mı diye panik yapabilir ve durumunu çok ciddi sanabilir.
    Kendimden biliyorum, bu tarz durumları “ortada kesin bir şey yokken” araştırmak pek sağlıklı değil.
    Yine de katkınız için teşekkürler.
  • 22-01-2019, 15:39:55
    #18
    igtr.net
    Carillos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anladım ama o kelimeler Google da arandığında sıkıntı çıkabilir o yüzden söyledim
    Kişi bunları o neymiş bu neymiş diye bakıp gördükleri karşısında acaba bende de var mı diye panik yapabilir ve durumunu çok ciddi sanabilir.
    Kendimden biliyorum, bu tarz durumları “ortada kesin bir şey yokken” araştırmak pek sağlıklı değil.
    Yine de katkınız için teşekkürler.

    şimdi hipomani yerine mani atakları araştırırsa gerçekten tehlikeli olur 😂 mani çok büyük bir sorundur 😊

    açıkcası haklısın uyarınız için teşekkür ederim bende hocam