Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana psikolog yolu gözüktü yine

ben psikoloji 3. sınıfım 😂 bu da psikopatoloji dersinden öğrendiklerim dsm-5 krtiterleri bunlar 😊