fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben psikoloji 3. sınıfım 😂 bu da psikopatoloji dersinden öğrendiklerim dsm-5 krtiterleri bunlar 😊
Bakalım uzmana gitmede fayda var



DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgisayara çok bakmadan olabilir
Genelde iş için oturuyorum sma sadexe bundan olacağını sanmıyorum



stronger17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DEHB için Ritalin ve Concerta beraber kullandım. Psikolog veya ilaçlı tedavi için psikiyatriye gitmenizi tavsiye ederim. İlaçların yan etkileri malum, dikkatli olmanızda ve doktor dışında tavsiye almamanızda fayda var.
Kafama göre ilaç kullanmam zaten hocam