ben psikoloji 3. sınıfım 😂 bu da psikopatoloji dersinden öğrendiklerim dsm-5 krtiterleri bunlar 😊
Bakalım uzmana gitmede fayda var
bilgisayara çok bakmadan olabilir
Genelde iş için oturuyorum sma sadexe bundan olacağını sanmıyorum
DEHB için Ritalin ve Concerta beraber kullandım. Psikolog veya ilaçlı tedavi için psikiyatriye gitmenizi tavsiye ederim. İlaçların yan etkileri malum, dikkatli olmanızda ve doktor dışında tavsiye almamanızda fayda var.
Kafama göre ilaç kullanmam zaten hocam