Merhaba sizde odaklanma sorunu var mı son birkaç zamandır bende böyle bir durum var.
Bu durum nasıl aşılabilir.Doktor gitmek şart mi yoksa neler yapılabilir.
Odaklanma Sorunu Yaşıyor Musunuz?
42
●1.312
- 22-01-2019, 14:23:40Valla hocam ne konuda neye odaklandığına bağlı...
Genel anlamda bende yok ama, Ahmet çoruma gitmiş başlığını, ahmet çorap giymiş gibi okuyabilirim, genelde bu oluyor.
- 22-01-2019, 14:27:10Aynı olay bende var sanırım bilgisayar ve telefona odaklanmaktan kaynaklı bir sorunAlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2019, 14:27:19ben de sayıları ters görüyorum, yeri gelmişken bilen biri varsa aydınlatsa

edit: bu arada üstteki 2 arkadaş için ekleme yapayım, kitap okuyarak bu sorun çözülebiliyor - 22-01-2019, 14:28:22İnşallah geçer hemenWebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk cümle nereye çekiyorsa geliyor ya da bende fesatlık var 😁😁 gündelik işleri yapmaAlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocammlbdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-01-2019, 14:32:20hocam şuan eğer son bir zamanda olmuşsa ve sizi fazla etkilemiyorsa hipomani atak olabilir. psikotik bir şey değil. bipolar 2 bozukluk olarak dalgalı olur ama fazla değildir. yani genelde bu bozukluğu yaşayanlar tıbbi yardım almasa bile geçer. hatta siklotimik bozukluk olarakta bazılarında 2 yıldan uzun sürüyor ve psikotik olmadığı için tıbbi müdahale olmadan olur.
eğer sadece depresyon olarak yani tüm işlevlerde bozukluk varsa mesela az uyuma yada çok
az yeme ya da çok
çökkün duygudurum hali gibi boşlukta hissetme gibi durumlar varsada buda majör deprosyan olur oda 2 hafta gibi sürer.
ama tabiki psikologa görünmenizde fayda var hocaö
