• 22-01-2019, 14:22:28
    #1
    SEO & PR 5421044962
    Merhaba sizde odaklanma sorunu var mı son birkaç zamandır bende böyle bir durum var.
    Bu durum nasıl aşılabilir.Doktor gitmek şart mi yoksa neler yapılabilir.
  • 22-01-2019, 14:23:28
    #2
    Kurumsal PLUS
    Sanırım psikolojik bir durum. Kısa süreliğine bende yaşadım ama atlattım.
  • 22-01-2019, 14:23:40
    #3
    Valla hocam ne konuda neye odaklandığına bağlı...

    Genel anlamda bende yok ama, Ahmet çoruma gitmiş başlığını, ahmet çorap giymiş gibi okuyabilirim, genelde bu oluyor.
  • 22-01-2019, 14:26:55
    #4
    72 mg concerta kullanıyorum dehb hastalığım yüzünden hocam.
  • 22-01-2019, 14:27:10
    #5
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahmet çoruma gitmiş başlığını, ahmet çorap giymiş gibi okuyabilirim, genelde bu oluyor.
    Aynı olay bende var sanırım bilgisayar ve telefona odaklanmaktan kaynaklı bir sorun
  • 22-01-2019, 14:27:19
    #6
    ben de sayıları ters görüyorum, yeri gelmişken bilen biri varsa aydınlatsa

    edit: bu arada üstteki 2 arkadaş için ekleme yapayım, kitap okuyarak bu sorun çözülebiliyor
  • 22-01-2019, 14:28:22
    #7
    SEO & PR 5421044962
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım psikolojik bir durum. Kısa süreliğine bende yaşadım ama atlattım.
    İnşallah geçer hemen



    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam ne konuda neye odaklandığına bağlı...

    Genel anlamda bende yok ama, Ahmet çoruma gitmiş başlığını, ahmet çorap giymiş gibi okuyabilirim, genelde bu oluyor.
    İlk cümle nereye çekiyorsa geliyor ya da bende fesatlık var 😁😁 gündelik işleri yapma



    mlbdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    72 mg concerta kullanıyorum dehb hastalığım yüzünden hocam.
    Geçmiş olsun hocam
  • 22-01-2019, 14:32:20
    #8
    igtr.net
    hocam şuan eğer son bir zamanda olmuşsa ve sizi fazla etkilemiyorsa hipomani atak olabilir. psikotik bir şey değil. bipolar 2 bozukluk olarak dalgalı olur ama fazla değildir. yani genelde bu bozukluğu yaşayanlar tıbbi yardım almasa bile geçer. hatta siklotimik bozukluk olarakta bazılarında 2 yıldan uzun sürüyor ve psikotik olmadığı için tıbbi müdahale olmadan olur.


    eğer sadece depresyon olarak yani tüm işlevlerde bozukluk varsa mesela az uyuma yada çok
    az yeme ya da çok
    çökkün duygudurum hali gibi boşlukta hissetme gibi durumlar varsada buda majör deprosyan olur oda 2 hafta gibi sürer.

    ama tabiki psikologa görünmenizde fayda var hocaö
  • 22-01-2019, 14:36:49
    #9
    SEO & PR 5421044962
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şuan eğer son bir zamanda olmuşsa ve sizi fazla etkilemiyorsa hipomani atak olabilir. psikotik bir şey değil. bipolar 2 bozukluk olarak dalgalı olur ama fazla değildir. yani genelde bu bozukluğu yaşayanlar tıbbi yardım almasa bile geçer. hatta siklotimik bozukluk olarakta bazılarında 2 yıldan uzun sürüyor ve psikotik olmadığı için tıbbi müdahale olmadan olur.


    eğer sadece depresyon olarak yani tüm işlevlerde bozukluk varsa mesela az uyuma yada çok
    az yeme ya da çok
    çökkün duygudurum hali gibi boşlukta hissetme gibi durumlar varsada buda majör deprosyan olur oda 2 hafta gibi sürer.

    ama tabiki psikologa görünmenizde fayda var hocaö
    Bana psikolog yolu gözüktü yine