hocam şuan eğer son bir zamanda olmuşsa ve sizi fazla etkilemiyorsa hipomani atak olabilir. psikotik bir şey değil. bipolar 2 bozukluk olarak dalgalı olur ama fazla değildir. yani genelde bu bozukluğu yaşayanlar tıbbi yardım almasa bile geçer. hatta siklotimik bozukluk olarakta bazılarında 2 yıldan uzun sürüyor ve psikotik olmadığı için tıbbi müdahale olmadan olur.
eğer sadece depresyon olarak yani tüm işlevlerde bozukluk varsa mesela az uyuma yada çok
az yeme ya da çok
çökkün duygudurum hali gibi boşlukta hissetme gibi durumlar varsada buda majör deprosyan olur oda 2 hafta gibi sürer.
ama tabiki psikologa görünmenizde fayda var hocaö