hocam en sonra dedim ki psikologa görünün 😊 ben psikoloji üçüncü sınıf öğrencisiyim ayrıca hipomani her bireyde arasıra görülür. ve psikotik olmadığınıda belirtim. zaten kişi bipolar 2 bozukluk olabildiğini söyledim. olduğunu değil
ama tabi ki psikologa gitmesi şart yani uzun sürerse.
Hocam anladım ama o kelimeler Google da arandığında sıkıntı çıkabilir o yüzden söyledim

Kişi bunları o neymiş bu neymiş diye bakıp gördükleri karşısında acaba bende de var mı diye panik yapabilir ve durumunu çok ciddi sanabilir.
Kendimden biliyorum, bu tarz durumları ortada kesin bir şey yokken araştırmak pek sağlıklı değil.
Yine de katkınız için teşekkürler.