Cappystarj0e adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oyun Geliştiricilerine Kırgınım
75
●2.934
- 13-01-2019, 14:49:42Sanki Dünya hiç korsan kullanmıyor.Pochinki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2019, 16:11:36Bir oyun şirketi yapmış araştırmasını Türkiyede 3.000 orijinal kopya satılmış fakat korsan olarak 129.000 adet indirilmiş. Kim neden 3.000 kopya için xx.xxx miktarda para harcasın yada 5-10 gününü heba etsin.agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2019, 17:52:12katılmıyorum. korsan kullanımı gerçekten yaygın. ayrıca ana dilimi illa ekleyeceğim diye bir kural yok. Türk pazarında başarı elde etmek için yapılmalı evet, ancak geliştirici Türk oyun pazarını hedeflemiyorsa gerçekten gereksiz. önce korsan oyun kullanımı bitirilmeli. ayrıca indie oyunların korsana daha yatkın olduğunu belirtmekte fayda var.agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2019, 21:52:58Şu konuyu siyasete çekenlere gerçekten acıyorum kuyruk acıları hiç bitmiyor, her yerde, her şeyi siyasete çekmek acizlikten başka bir şey değildir.
Konuya gelecek olursak kuru milliyetçilik diyenler bile çıkmış, Sonra neden ileri gidemiyoruz, neden biz bir şey üretemiyoruz neden gelişemiyoruz diyorsun. Sen daha kendi diline bile sahip çıkamıyorsan, Sonrada gelişemediğini öne sürüp konuyu siyasete getirip siyasi bir tartışma yaratmaya çalışıyorsan kusura bakma ama gelişemeyen ülke değil senin beynin oluyor..
Hem diline sahip çıkma, ürettiğin şeyleri de farklı dillerde farklı kitlelere hitap edecek şekilde yap, Sonrada burada gelişemiyoruz diye ağla. Olmadı bu işte. Tek konu bu mu? Tabi ki bu değil, Ülkede ki tek sorun bu değil biz de farkındayız arapça tabelaların vs.. Ama bi yerde yangın var diye başka yangını söndürmemek de saçma. Bi yerden başlamak gerek.. Elimizden geldiğince ne yapabiliyorsak milletimize, dilimize, ülkemize sahip çıkmak lazım. Oturup sadece eleştirip ağlamak değil! - 14-01-2019, 08:05:57Üyeliği durdurulduTebrikler. Vatan kurtarıldı. Mission completed + Respect.masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2019, 08:32:38İmzanızda yer alan oyunlarda türkçe dil desteği neden yok ?
https://rijitsu.com/gamef/mini-adventure-remix.php şu oyunu oynayacaktım ama ingilizcem yok diye oynayamadım. - 14-01-2019, 09:12:40Emin ol, Dünyanın her yerinde korsan var. Senin düşüncenle hareket edelim, o zaman oyun yapmayalım.otzidemajour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende buna dert yanıyorum.masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir hatadan dolayı dil kısmı gözükmüyor, sağ üst köşedeki alanda yer almaktadır.basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle