Pochinki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinde olsa herşeyi korsan kullanacak insanımız var, adam neden Türkçe çıkarsan. Ben olsam bende direk çıkarmam, belli bir satış rakımını geçince ancak eklerim.
Sanki Dünya hiç korsan kullanmıyor.