ByOyunBozan7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evlenmek mi? Bekar kalmak mı? Zaman?
78
●3.249
- 03-12-2018, 22:22:35Kurban olurum seni Yaradana, maşAllah. Allah bağışlasın Tahsin Hocam.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi arkadaşım; birçok dil öğrenmek ve birçok ülke gezmek evliliğe engel değil. Tam tersi rengarenk bir hayatınız olur.
Tabi bunu kaldırabilecek bir eş bulabilmende gerekir.
Ben 22 yaşında evlendim. İş yok, güç yok, kaçarak evlendim(aile sebebiyle).
Fakat işleri yoluna koyduktan sonra renklendirmeye başladık. Ben okudum, eşim okudu ve ikimizde atandık.
Nasipse 2,5 ay sonra kızımız da olacak. Oda ayrı bir renk verecek hayırlısıyla.
Kesinlikle ego ve bencilliği bir kenara bırakmak gerekiyor. Sorumluluk almak gerekiyor.
Bekarlığımı düşünüyorum da, kulaç atarken hiç yol katedememişim.
Hakkında hayırlısı olur inşAllah. - 03-12-2018, 22:36:46Evlendim 2 ev 750 metrekare arsa verdiler (1.000.000 civarı )Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen evlenirsin, evin olur
- 03-12-2018, 23:44:328 Yıllık evli bir erkek olarak Aile kurmak gerçekten zor ve her erkeğin bu sorumluluğu taşıması mümkün değil diye düşünüyorum. Şimdiye kadar çok insan gördüm tanıdım. Bazı erkekler 20 li yaşlardan 30 lu yaşlara geçemiyor. Hep çocuk kalıyorlar. Tabi aile kurma ebeveyn olma sorumluluğu bu tip kişilere ağır geliyor. Sonra istediği hayatı yaşayamayınca karısıyla kavgalar başlıyor. Bence okullarda evlilik dersleri olmalı. Yani evliliğin ne olduğunu evlilik yaptıktan sonra öğreniyoruz. Buda birçok insana sıkıntı veriyor. Ailenin nedemek olduğu, ebeveynin görevi, eşine ve çocuğuna karşı olan sorumluluklar ve anne ve eş arasındaki anlaşmazlıkların nasıl çözüleceği hakkında eğitimler verilmeli. Bu konuda çok yazmak gerek ama yazmaya vaktim yok
- 04-12-2018, 00:12:03Evlilik güzeldir. Fakat yanlış kişi ile evlilik hayattan soğuma sebebidir. Aile uymaz evlendikten sonra kızın halleri veya erkeğin haalleri değişir. Daha doğrusu evlilik öncesi ve sonrası ikiye ayrılır.
Şahsen evli değilim ve düşünmüyorum bi süre nedeni ise free takılan bi adamım gezerim yerim içerim bi kere bi nişanlılık yaşadım ailemin zoruyla kafama sıkma derecesine geldim.
Şahsen düşüncem 30 yaşına kadar erkek hayatını yaşamalıdır herşeyden bıkmalıdır ki evliliğe versin sorumluluğa versin kendini yoksa olmuyor
- 04-12-2018, 00:27:34Eğer 20'li - 22 ' li yaşlara gelmişsseniz ve uzun süredir devam eden bir ilişkiniz var ise ( minimum 2 yıl ) muhakkak adını koyun.Olabilecek en kısa zamanda evlenin.Yoksa insanların düşünceleri emin olun değişiyor.
Yoksa benim gibi 4 yıllık sevgilinizden( kimsenin hakkında tek bir kötü yorum yapmadığı,herkesin hayattaki karşına çıkabilecek en iyi insan diye yorumladığı bir insandı güya),hayatınızın kazığını yer bu saatten sonrada hiçbir kadına güvenemezsiniz. - 04-12-2018, 01:07:1930 yaşından önce evlenmeyin.Hatta +5
Evlendikten sonra her zaman haksız olmaya alışın.
İstediğini değil, istenileni yaparsın.
Aynı kültürden mümkünse aynı mahalleden evlenin.
Evlenmeden önce en kötü,en aksi, en huysuz halinizi gösterin. Size dayanamıyorsa yol verin gitsin.
Çok seviyorum. onsuz yaşayamam gibi düşüncelere kapılmayın. Yoksa sizi bildiğin ezer.
Eğer çok zenginseniz, yukardakilerin hepsini unutun. Öyle yada böyle size katlanır
Yada aylık 125bin TL nafaka verirsiniz


Bazen evlenirsin, evin olur