Evlilik güzeldir. Fakat yanlış kişi ile evlilik hayattan soğuma sebebidir. Aile uymaz evlendikten sonra kızın halleri veya erkeğin haalleri değişir. Daha doğrusu evlilik öncesi ve sonrası ikiye ayrılır.
Şahsen evli değilim ve düşünmüyorum bi süre nedeni ise free takılan bi adamım gezerim yerim içerim bi kere bi nişanlılık yaşadım ailemin zoruyla kafama sıkma derecesine geldim.
Şahsen düşüncem 30 yaşına kadar erkek hayatını yaşamalıdır herşeyden bıkmalıdır ki evliliğe versin sorumluluğa versin kendini yoksa olmuyor