Kübaya gitmeden no evlilik no woman no manita
Have a idea 😁😅
Evlenmek mi? Bekar kalmak mı? Zaman?
78
●3.249
- 03-12-2018, 19:58:36Illaki evlenicekseniz de kendinizi alistirin .
Heryer de her zaman bekleyeceksiniz.
Dışarıya çıktığınızda mutlaka hızınız çeşitli molalarla kesilecek.
Çok mutluysanız ve karşıda ki mutsuz ise sizde mutsuz olacaksınız.
Maddi anlamda sarsıntıya ugrayabilirsiniz hesabi en az 2 kişilik yapın. Yani normalde bir yemek yedin 50tl artik 100 olarak hesapla.
Evde alisveris listesi yapmayın zaten uymaz.
Arkadaş çevrenizi unutun.
ben harbi depresyondayim - 03-12-2018, 20:00:36Yaşım 22 nişanlıyım, oldukça mutluyum. Hayat arkadaşımla bu hayatı yaşamaktan çok mutluyum tek başıma olsam bu kadar mutlu olmazdım olay bence doğru kişide doğru kişiyi bulduktan sonra herşey okadar güzelleşiyor ki her dakikanı onunla geçirmek istiyorsun allah nasip ederse kısa sürede düğünümü yapacağım bir an önce evlenip 2-3 seneye kadarda baba olma hayallerim var hayallerimin peşinden koşacağım. Gözün dışardaki karılarda kızlardaysa bu işe hiç bulaşma takıl keyfine bak bekar bekar
- 03-12-2018, 20:09:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@fatii
- 03-12-2018, 20:20:35abi ne yapayım 😂 r10 unun ilk damadı olayım dedim 😂 merak etme senden 1 tl istemem en az sen 10 verecen 😂😂 ben fakirim 😊 sanal pos ile vereceksen hemen çekeyim😂ByOyunBozan7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2018, 20:25:47Para sıkıntı değil seni bizim otelde evlendiririz.fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle