ByOyunBozan7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@fatii
abi ne yapayım 😂 r10 unun ilk damadı olayım dedim 😂 merak etme senden 1 tl istemem en az sen 10 verecen 😂😂 ben fakirim 😊 sanal pos ile vereceksen hemen çekeyim😂