• 04-12-2018, 09:45:49
    #46
    EVLİLİK zor iş bea

    gençken belki çekebilirsinde yaş olgunlaşınca hiç çekilmiyor abim be
  • 04-12-2018, 09:59:21
    #47
    Günümüzde bence erkekler için ideal evlenme yaşı 27/35 arasıdır. Ben 27 yaşımda evlenmiştim, çok da doğru yapmışım. Daha erken evlenmeyin diyemem, ama daha geç evlenmeyin diyebilirim. Evlilik bir nimettir, geç kalırsanız pişmanlık duyabilirsiniz.

    Evlilikte problem yok, problem evlenmek istediğimiz kişi ile aramızdaki uyumda. Karakter olarak da uyumlu, kültür olarak da uyumlu olan bir adayınız varsa kaçırmayın. Ailelerin uyumlu olması önemli değil, aileler saygılı olsun yeterli. O evlilik her türlü yürür. Ancak günümüzde evlilik gibi ciddi bir müesseseyi evcilik ile karıştıranlar olunca kaçınılmaz son aile mahkemeleri oluyor.
  • 04-12-2018, 10:03:32
    #48
    evlendiğinde bir çok şey değişir. artık aile olursun, düzenin olur..ki zamanla herşey oluverir. yeter ki Rabbimiz ol desin, olmayacak şey yoktur. önemli olan huzurun. ne para ne pul... ha bir de çocuğun olduğunda farklı duygu
    Allah kimseyi yokluk ile sınamasın.
    ek olarak evlilik maaliyetli..
  • 04-12-2018, 10:04:18
    #49
    Para iş yokkken evlenmek rezilik oluyor maalesef yaşıyorum. Ancak eve geldiğinde sıcak yemeğinin olması evde seni bekleyem eşinin ve bebeğinin olması insanı çok mutlu ediyor. Evlendim 22 yaşında çok şükür mutluyuz severek evlendik çünkü . Ama geçim iş olmadan çok zor özgürlük %80 bitiyor .. eskisi gibi halı saha gitmeler maç izlemeye gitmeler arkadaşlarla biraz oturup sohbet etmeler %99 oranında sınarlanır...
  • 04-12-2018, 10:12:28
    #50
    6 aylık evli birisi olarak kesinlikle ve kesinlikle. BEKARLIK BEKARLIK BEKARLIK diyorum
  • 04-12-2018, 10:21:09
    #51
    beyuzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para iş yokkken evlenmek rezilik oluyor maalesef yaşıyorum. Ancak eve geldiğinde sıcak yemeğinin olması evde seni bekleyem eşinin ve bebeğinin olması insanı çok mutlu ediyor. Evlendim 22 yaşında çok şükür mutluyuz severek evlendik çünkü . Ama geçim iş olmadan çok zor özgürlük %80 bitiyor .. eskisi gibi halı saha gitmeler maç izlemeye gitmeler arkadaşlarla biraz oturup sohbet etmeler %99 oranında sınarlanır...
    usta komple bitiyor çevre 😂 çevre diye birşey kalmıyor. telefonda numara sayısı bile azalıyor hanimköylü oluyorsun
  • 04-12-2018, 10:25:54
    #52
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 aylık evli birisi olarak kesinlikle ve kesinlikle. BEKARLIK BEKARLIK BEKARLIK diyorum
    Eyvah Bu kadar çabuk mu...
  • 04-12-2018, 10:29:48
    #53
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta komple bitiyor çevre 😂 çevre diye birşey kalmıyor. telefonda numara sayısı bile azalıyor hanimköylü oluyorsun
    Hiç sorma hele birde aşırı kıskanç ise 😂 iş icabı bile bayanla konuşsan çıldırıyor 😂
  • 04-12-2018, 10:35:52
    #54
    beyuzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç sorma hele birde aşırı kıskanç ise 😂 iş icabı bile bayanla konuşsan çıldırıyor 😂
    iş icabı bile bıraktık evlendikten sonra hocam