Para iş yokkken evlenmek rezilik oluyor maalesef yaşıyorum. Ancak eve geldiğinde sıcak yemeğinin olması evde seni bekleyem eşinin ve bebeğinin olması insanı çok mutlu ediyor. Evlendim 22 yaşında çok şükür mutluyuz severek evlendik çünkü . Ama geçim iş olmadan çok zor özgürlük %80 bitiyor .. eskisi gibi halı saha gitmeler maç izlemeye gitmeler arkadaşlarla biraz oturup sohbet etmeler %99 oranında sınarlanır...