Günümüzde bence erkekler için ideal evlenme yaşı 27/35 arasıdır. Ben 27 yaşımda evlenmiştim, çok da doğru yapmışım. Daha erken evlenmeyin diyemem, ama daha geç evlenmeyin diyebilirim. Evlilik bir nimettir, geç kalırsanız pişmanlık duyabilirsiniz.
Evlilikte problem yok, problem evlenmek istediğimiz kişi ile aramızdaki uyumda. Karakter olarak da uyumlu, kültür olarak da uyumlu olan bir adayınız varsa kaçırmayın. Ailelerin uyumlu olması önemli değil, aileler saygılı olsun yeterli. O evlilik her türlü yürür. Ancak günümüzde evlilik gibi ciddi bir müesseseyi evcilik ile karıştıranlar olunca kaçınılmaz son aile mahkemeleri oluyor.