Mutlu hatta musmutlu bir aile babası olarak diyorum ki kesinlikle evlenmek... 😄
Herzaman ahlaklı anlayışlı edepli saygılı ve beni sevebilecek biriyle evlenmek... Bunu yaparken Rabbime inanarak ve bunu kalben isteyerek yaptım ve hiç beklemediğim anda Rabbim mutlu olabilecegim hatta bu kadar mutlu olmaktan korkabileceğim bir yuva kurdurdu..
Kriterlerini iyi belirleyen her zaman mutlu olur mutluluğu yakalayıp bir yuvada buluşur..
Zamana bırakılıp olgunlaşan tek şey kabaktır.. Peygamber efendimiz (sav) hayırlı işlerde acele edin buyuruyor...
Sizce de aşağıdaki cennet tanesi evlenmek için en güzel sebep değil mi
Kurban olurum seni Yaradana, maşAllah. Allah bağışlasın Tahsin Hocam.
Konu sahibi arkadaşım; birçok dil öğrenmek ve birçok ülke gezmek evliliğe engel değil. Tam tersi rengarenk bir hayatınız olur.
Tabi bunu kaldırabilecek bir eş bulabilmende gerekir.
Ben 22 yaşında evlendim. İş yok, güç yok, kaçarak evlendim(aile sebebiyle).
Fakat işleri yoluna koyduktan sonra renklendirmeye başladık. Ben okudum, eşim okudu ve ikimizde atandık.
Nasipse 2,5 ay sonra kızımız da olacak. Oda ayrı bir renk verecek hayırlısıyla.
Kesinlikle ego ve bencilliği bir kenara bırakmak gerekiyor. Sorumluluk almak gerekiyor.
Bekarlığımı düşünüyorum da, kulaç atarken hiç yol katedememişim.
Hakkında hayırlısı olur inşAllah.