8 Yıllık evli bir erkek olarak Aile kurmak gerçekten zor ve her erkeğin bu sorumluluğu taşıması mümkün değil diye düşünüyorum. Şimdiye kadar çok insan gördüm tanıdım. Bazı erkekler 20 li yaşlardan 30 lu yaşlara geçemiyor. Hep çocuk kalıyorlar. Tabi aile kurma ebeveyn olma sorumluluğu bu tip kişilere ağır geliyor. Sonra istediği hayatı yaşayamayınca karısıyla kavgalar başlıyor. Bence okullarda evlilik dersleri olmalı. Yani evliliğin ne olduğunu evlilik yaptıktan sonra öğreniyoruz. Buda birçok insana sıkıntı veriyor. Ailenin nedemek olduğu, ebeveynin görevi, eşine ve çocuğuna karşı olan sorumluluklar ve anne ve eş arasındaki anlaşmazlıkların nasıl çözüleceği hakkında eğitimler verilmeli. Bu konuda çok yazmak gerek ama yazmaya vaktim yok