Eğer 20'li - 22 ' li yaşlara gelmişsseniz ve uzun süredir devam eden bir ilişkiniz var ise ( minimum 2 yıl ) muhakkak adını koyun.Olabilecek en kısa zamanda evlenin.Yoksa insanların düşünceleri emin olun değişiyor.
Yoksa benim gibi 4 yıllık sevgilinizden( kimsenin hakkında tek bir kötü yorum yapmadığı,herkesin hayattaki karşına çıkabilecek en iyi insan diye yorumladığı bir insandı güya),hayatınızın kazığını yer bu saatten sonrada hiçbir kadına güvenemezsiniz.