• 04-12-2018, 09:06:25
    #28
    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekte taşınan birinin adresinde altyapı yoksa buna tamam. Hani tefeciliğin bir diğer yüzü bu sirketler ya,
    Taşınmayıp taşındığını göstermek, bu bir nevi dolan-diricilik

    Ha tefecilik diyorsun, tamam ilk başta taahhütsüz kampanyalar var, onlara başvurabilirsiniz.

    Şekerim niye şirketin CEO'su gibi konuşuyorsun? Hadi farz edelim, hani olmaz da şirketin CEO'su değilsin; neden gereksiz bir ahlak bekçiliğine soyundun. Biz forumdaki tüm fortumları buraya mı bağladık ki mesaj yazma zorunluluğu hissettin.

    Anlıyorum yardım etmek istiyorsun, sözleşmenin kanun maddesinden üstün olduğunu da düşünüyorsun, bunlar hep olur. Olmaz demiyorum ama tartışma çıkarmaya yer arıyorsun. İnsanlara düzenbaz demek hiç yakışıyor mu?
  • 04-12-2018, 09:29:31
    #29
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ver babacım adresi senin dükkana taşıtmaya çalışıyım
    pm. atıyorum hatta nakil onaylansa bile ben kullanırım o interneti
  • 04-12-2018, 09:50:32
    #30
    Üyeliği durduruldu
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şekerim niye şirketin CEO'su gibi konuşuyorsun? Hadi farz edelim, hani olmaz da şirketin CEO'su değilsin; neden gereksiz bir ahlak bekçiliğine soyundun. Biz forumdaki tüm fortumları buraya mı bağladık ki mesaj yazma zorunluluğu hissettin.

    Anlıyorum yardım etmek istiyorsun, sözleşmenin kanun maddesinden üstün olduğunu da düşünüyorsun, bunlar hep olur. Olmaz demiyorum ama tartışma çıkarmaya yer arıyorsun. İnsanlara düzenbaz demek hiç yakışıyor mu?
    Peki nickin Coskuluk mu ?
    Ben arkadaşın yazdığı şeye cevap verdim.
    2.si ahlak bekciliği değil, Sadece bilgi verdim,
    Hakkında ************** davası açıldığında sonrasında böyle böyle dava açıldı nasıl kurtulurum diye konu açmaktan kurtarmak istedim
    Kusura bakma, özür dilerim yardımcı olmaya çalıştığım için.

    ve

    CEO su da değilim. Türk Telekom'da Teknikerim, ama ekmek yediğim yere tüküremiceğim için, bilgilendirme yaptım.
    Hayırlısı olsun.
  • 04-12-2018, 10:06:42
    #31
    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki nickin Coskuluk mu ?
    Ben arkadaşın yazdığı şeye cevap verdim.
    2.si ahlak bekciliği değil, Sadece bilgi verdim,
    Hakkında ************** davası açıldığında sonrasında böyle böyle dava açıldı nasıl kurtulurum diye konu açmaktan kurtarmak istedim
    Kusura bakma, özür dilerim yardımcı olmaya çalıştığım için.

    ve

    CEO su da değilim. Türk Telekom'da Teknikerim, ama ekmek yediğim yere tüküremiceğim için, bilgilendirme yaptım.
    Hayırlısı olsun.
    Şekerim çok gerginsin.
    İlk olarak kimse şu durumu ************** olarak değerlendirip, gidip savcılığa suç duyurusunda bulunmaz.
    Hadi diyelim oldu. Değerlendirdiler. Oradaki arkadaşlar da senin gibi gerginmiş. Hayal kuralım yani.
    Verilen dilekçeyi ************** kapsamında değerlendirip kabul edecek savcıyı değil fizana; eğitimini baştan alması için ilkokula gönderirler.
    Ulan savcı da gerginmiş, mesleğini yakmış kabul etmiş diyelim.
    Sence ben dava açılması benim umrumda olur mu?

    Son olarak verdiğin şey bilgi değil, ego sıçmak oluyor. Bak beni de gerginleştirdin. Senin hukuk hakkındaki bilgini kanunun üstüne sözleşmeyi koymandan anlamam lazımdı. Sen port aramaya devam et, kafanı savcıymış hukukmuş falan pek yorma.
  • 04-12-2018, 10:11:47
    #32
    Üyeliği durduruldu
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şekerim çok gerginsin.
    İlk olarak kimse şu durumu ************** olarak değerlendirip, gidip savcılığa suç duyurusunda bulunmaz.
    Hadi diyelim oldu. Değerlendirdiler. Oradaki arkadaşlar da senin gibi gerginmiş. Hayal kuralım yani.
    Verilen dilekçeyi ************** kapsamında değerlendirip kabul edecek savcıyı değil fizana; eğitimini baştan alması için ilkokula gönderirler.
    Ulan savcı da gerginmiş, mesleğini yakmış kabul etmiş diyelim.
    Sence ben dava açılması benim umrumda olur mu?

    Son olarak verdiğin şey bilgi değil, ego sıçmak oluyor. Bak beni de gerginleştirdin. Senin hukuk hakkındaki bilgini kanunun üstüne sözleşmeyi koymandan anlamam lazımdı. Sen port aramaya devam et, kafanı savcıymış hukukmuş falan pek yorma.
    Haklısın.
  • 04-12-2018, 10:12:49
    #33
    Babamın evinde internet benim üzerimeydi.Evlenince kendi evime geçtim ve nakil istedim alt yapı yoktu 1-2 hafta sonra aradılar isterseniz donduralım biraz bekleyin alt yapı gelmesini dediler , alt yapı gelmeyince teknik sebeplerden dolayı taahhütünüzü iptal ediyoruz diyerek hattımı iptal ettiler.Bir kuruşta ödemedim.
  • 04-12-2018, 10:19:51
    #34
    Arkadaşlar altyapı olmayan bir yer seçtiğinizde ve oraya internet aktarılmadığında sizi arayıp bilgilendiriyorlar. Daha sonra dilerseniz iptal edebilirsiniz diyorlar. Siz de tamam iptal edelim diyorsunuz. Sonra sizi genel müdürlüğe çağırıyorlar işte gelin vs. Oraya gidiyorsunuz sizden orada oturduğunuza dair fatura istiyorlar ve ikametgah adresi istiyorlar. Bunlarla birlikte giderseniz eğer onay veriliyor ama gitmezseniz beklemeye alınıyorsunuz. Yani öyle direkt olarak sizin dediğiniz gibi altyapı olmayan eve nakil yaptırıp kapatamıyorsunuz.
  • 04-12-2018, 10:23:36
    #35
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar altyapı olmayan bir yer seçtiğinizde ve oraya internet aktarılmadığında sizi arayıp bilgilendiriyorlar. Daha sonra dilerseniz iptal edebilirsiniz diyorlar. Siz de tamam iptal edelim diyorsunuz. Sonra sizi genel müdürlüğe çağırıyorlar işte gelin vs. Oraya gidiyorsunuz sizden orada oturduğunuza dair fatura istiyorlar ve ikametgah adresi istiyorlar. Bunlarla birlikte giderseniz eğer onay veriliyor ama gitmezseniz beklemeye alınıyorsunuz. Yani öyle direkt olarak sizin dediğiniz gibi altyapı olmayan eve nakil yaptırıp kapatamıyorsunuz.
    Geçen yıl taşındığım evde alt yapı yoktu aradım böyle böyle dedim. Onlarda o zaman donduralım eğer 3 ay içinde alt yapı olmazsa arayın kapatalım dediler, 3 ay sonra aradım böyle böyle dedim kontrol ettiler sonra hiç bir ücret ödemeden kapattılar. Genel müdürlüğede gitmedim dostum.
  • 04-12-2018, 10:25:09
    #36
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen yıl taşındığım evde alt yapı yoktu aradım böyle böyle dedim. Onlarda o zaman donduralım eğer 3 ay içinde alt yapı olmazsa arayın kapatalım dediler, 3 ay sonra aradım böyle böyle dedim kontrol ettiler sonra hiç bir ücret ödemeden kapattılar. Genel müdürlüğede gitmedim dostum.
    Evet hocam geçen yıl öyleymiş ben bu mart ayında kapattım artık böyle dediler. Çünkü insanlar yalan beyanlarla internetlerini kapatmaya başlamışlar TTNET'te buna önlem olarak bu şekilde yapmaya başlamış.