Şekerim niye şirketin CEO'su gibi konuşuyorsun? Hadi farz edelim, hani olmaz da şirketin CEO'su değilsin; neden gereksiz bir ahlak bekçiliğine soyundun. Biz forumdaki tüm fortumları buraya mı bağladık ki mesaj yazma zorunluluğu hissettin.
Anlıyorum yardım etmek istiyorsun, sözleşmenin kanun maddesinden üstün olduğunu da düşünüyorsun, bunlar hep olur. Olmaz demiyorum ama tartışma çıkarmaya yer arıyorsun. İnsanlara düzenbaz demek hiç yakışıyor mu?
Peki nickin Coskuluk mu ?
Ben arkadaşın yazdığı şeye cevap verdim.
2.si ahlak bekciliği değil, Sadece bilgi verdim,
Hakkında ************** davası açıldığında sonrasında böyle böyle dava açıldı nasıl kurtulurum diye konu açmaktan kurtarmak istedim
Kusura bakma, özür dilerim yardımcı olmaya çalıştığım için.
ve
CEO su da değilim. Türk Telekom'da Teknikerim, ama ekmek yediğim yere tüküremiceğim için, bilgilendirme yaptım.
Hayırlısı olsun.