FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar altyapı olmayan bir yer seçtiğinizde ve oraya internet aktarılmadığında sizi arayıp bilgilendiriyorlar. Daha sonra dilerseniz iptal edebilirsiniz diyorlar. Siz de tamam iptal edelim diyorsunuz. Sonra sizi genel müdürlüğe çağırıyorlar işte gelin vs. Oraya gidiyorsunuz sizden orada oturduğunuza dair fatura istiyorlar ve ikametgah adresi istiyorlar. Bunlarla birlikte giderseniz eğer onay veriliyor ama gitmezseniz beklemeye alınıyorsunuz. Yani öyle direkt olarak sizin dediğiniz gibi altyapı olmayan eve nakil yaptırıp kapatamıyorsunuz.
Geçen yıl taşındığım evde alt yapı yoktu aradım böyle böyle dedim. Onlarda o zaman donduralım eğer 3 ay içinde alt yapı olmazsa arayın kapatalım dediler, 3 ay sonra aradım böyle böyle dedim kontrol ettiler sonra hiç bir ücret ödemeden kapattılar. Genel müdürlüğede gitmedim dostum.