Şekerim çok gerginsin.
İlk olarak kimse şu durumu ************** olarak değerlendirip, gidip savcılığa suç duyurusunda bulunmaz.
Hadi diyelim oldu. Değerlendirdiler. Oradaki arkadaşlar da senin gibi gerginmiş. Hayal kuralım yani.
Verilen dilekçeyi ************** kapsamında değerlendirip kabul edecek savcıyı değil fizana; eğitimini baştan alması için ilkokula gönderirler.
Ulan savcı da gerginmiş, mesleğini yakmış kabul etmiş diyelim.
Sence ben dava açılması benim umrumda olur mu?
Son olarak verdiğin şey bilgi değil, ego sıçmak oluyor. Bak beni de gerginleştirdin. Senin hukuk hakkındaki bilgini kanunun üstüne sözleşmeyi koymandan anlamam lazımdı. Sen port aramaya devam et, kafanı savcıymış hukukmuş falan pek yorma.