Babamın evinde internet benim üzerimeydi.Evlenince kendi evime geçtim ve nakil istedim alt yapı yoktu 1-2 hafta sonra aradılar isterseniz donduralım biraz bekleyin alt yapı gelmesini dediler , alt yapı gelmeyince teknik sebeplerden dolayı taahhütünüzü iptal ediyoruz diyerek hattımı iptal ettiler.Bir kuruşta ödemedim.