DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen yıl taşındığım evde alt yapı yoktu aradım böyle böyle dedim. Onlarda o zaman donduralım eğer 3 ay içinde alt yapı olmazsa arayın kapatalım dediler, 3 ay sonra aradım böyle böyle dedim kontrol ettiler sonra hiç bir ücret ödemeden kapattılar. Genel müdürlüğede gitmedim dostum.
Evet hocam geçen yıl öyleymiş ben bu mart ayında kapattım artık böyle dediler. Çünkü insanlar yalan beyanlarla internetlerini kapatmaya başlamışlar TTNET'te buna önlem olarak bu şekilde yapmaya başlamış.