Gerçekte taşınan birinin adresinde altyapı yoksa buna tamam. Hani tefeciliğin bir diğer yüzü bu sirketler ya,
Taşınmayıp taşındığını göstermek, bu bir nevi dolan-diricilik
Ha tefecilik diyorsun, tamam ilk başta taahhütsüz kampanyalar var, onlara başvurabilirsiniz.
Şekerim niye şirketin CEO'su gibi konuşuyorsun? Hadi farz edelim, hani olmaz da şirketin CEO'su değilsin; neden gereksiz bir ahlak bekçiliğine soyundun. Biz forumdaki tüm fortumları buraya mı bağladık ki mesaj yazma zorunluluğu hissettin.
Anlıyorum yardım etmek istiyorsun, sözleşmenin kanun maddesinden üstün olduğunu da düşünüyorsun, bunlar hep olur. Olmaz demiyorum ama tartışma çıkarmaya yer arıyorsun. İnsanlara düzenbaz demek hiç yakışıyor mu?