• 04-12-2018, 10:29:51
    #37
    Üyeliği durduruldu
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam geçen yıl öyleymiş ben bu mart ayında kapattım artık böyle dediler. Çünkü insanlar yalan beyanlarla internetlerini kapatmaya başlamışlar TTNET'te buna önlem olarak bu şekilde yapmaya başlamış.
    Kimsenin de anlamak istemediği de bu zaten. Herkes istediği gibi adres değiştirip, iptal ettirebilir sanıyorlar.
    Bunların önlemi alındı ve gerçekten öyle olanlar iptal oluyor, yalan adres beyan edenlere de her bölgede 20-30 avukat calısıyor, boş durmuyorlar.
  • 04-12-2018, 11:50:00
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bugün süperonline iptal ettim yeni taşındığım yerde altyapısı fiber uyumlu olmadıgı için. Direkt süperonline bayisine giderek hiçbir bedel olmadan iptal ettirebilirsiniz. Alt yapısı olmayan bir yerde üzerinize olan 1 fatura yeterli oluyor.
  • 04-12-2018, 12:13:03
    #39
    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşme 24 ay olarak imzaladıysan, geçersiz diye birşey söz konusu değil.




    Bu dediklerinizi doğrulattınız mı ? O zaman tüm taahüt aboneleri böyle yapar.
    Şahsen başvurular için kimlik belgesi, vekil tayin edilecekse noter onaylı vekaletname ile müraacat edilmelidir.
    1 Kasım 2018 tarihi itibariyle isteğe bağlı nakil işlemlerinden işlem başına vergiler dahil 36 TL ücret alınmaktadır. Bu ücret, abonenin nakil işlemleri tamamlandıktan sonraki ilk faturasına yansıtılacaktır.

    -Altyapı kontrolü yapılır, altyapı yok ise; daire sahibi dilekçe ile müdürlüğe başvurur.
    -Altyapı ile ilgili kontroller yapılır.
    -Bu sürede hat 3 ay dondurulabilir, fakat taahhadütten gitmez.
    -3 ay bitiminde altyapı işlemleri sonlanacağı için, internet kullanımınız devam eder.
    -Peki bu yaptığınız işlem gerçek olmadığı farkedilirse, telekom avukatları tarafından hat sahibine dolandırıcıkla ilgili dava açılır.

    Yapabileceğin en mantıklı şey, bina da veya akraba, arkadaşlarında internet almak isteyen biri varsa ona iletirsin o öder 8 ay. Sonra iptal ettirirsin.

    Bu Dediklerim Türk Telekom İl Müdürünün dediği kendisi samimi bir dostumuz. Arkadaşımızın tayini çıktı, ben sizin için bakacağım yeni abone olacak birisi denk geldiğinde sizin interneti ona transfer yaparız. Öncesinde sorduğu ise şuydu ; köyde bizim hizmet götüremediğimiz bir tanıdığınız var mı ? eğer varsa ona aktaralım interneti sonrasında bana hizmet veremiyorsunuz diyerek iptal edelim. taahhütden kurtuluş yolu bu şekilde bizden kaynaklı bir durum söz konusu olursa kurtulursunuz dedi.
  • 04-12-2018, 12:38:20
    #40
    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi zaman diliminde yaptın bilmiyorum ama artık en fazla dondurma süresi 3 Ay.
    Ama direk altyapı yok hadi iptal edelim diye birşey yok.
    Yoksa herkes böyle yapar, bu da şirketi batırmaya gider.
    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekte taşınan birinin adresinde altyapı yoksa buna tamam. Hani tefeciliğin bir diğer yüzü bu sirketler ya,
    Taşınmayıp taşındığını göstermek, bu bir nevi dolan-diricilik

    Ha tefecilik diyorsun, tamam ilk başta taahhütsüz kampanyalar var, onlara başvurabilirsiniz.
    Bence kendinizi bu kadar düşürmeyin. İnsanlar sırf internet kullanmak için 2 yıl boyunca bir firmanın oyuncağı olmak zorunda değiller. Türkiye'de telekom şirketlerinin istediği gibi at koşturması sizin karakterinize de galiba orada çalıştıkça yansımış olacak ki saçma sapan konuşuyorsunuz.

    İnsanlar almak istemedikleri bir hizmet için ttnet'e para ödemek zorunda mı? Değil. Amaç burada ttnet'in tamamen yıldırma politikaları ile müşteri çekmesine dayanıyor. İnternette bir ttnet şikayet yazın yaşanan rezillikleri görün bu kadar fazla rezilliği olan bir firma halan neden Türkiye'de en büyük telekom şirketi biliyor musunuz? Çünkü yıllardır kalite değil yıldırma politikaları ile insanları bünyesinde tutmayı başarıyor.

    Burada sadece ilk mesajınızda haklısınız. Ttnet kullanmayan herkes iptal edebilse şirket batmaya gider. Zira severek kullanan insanların sayısı toplam abone sayılarının belki 10'da 1'i ancak vardır.

    AKK Konusunda dünyanın en geri kafalı zihniyetine değinmek bile istemiyorum. Belki siz orada çalışıyorsunuz ya bu sahtekarlığa bir açıklamanız vardır?
  • 04-12-2018, 12:52:31
    #41
    Benim de başıma geldi. O kadar kolay iptal ettiler ki şaşırdım. 1 ay sonra fatura geldi, 480 kusur TL. Yatırmadim.. 2-3 ay sonra avukatlık bürosundan mesaj geldi 680 kusur borcunuz var bize ulaşın diye. Aradim. Bugün yatirmazsaniz avukatlık ücreti de eklenecek dendi. Ben de küfür edip kapattım. Aynı gün tıpış tıpış telekoma gittim ve küfürler eşliğinde 680 TL yi yatırdım... velhasıl yatirmaktan başka çare görünmüyor.
  • 04-12-2018, 13:01:19
    #42
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de başıma geldi. O kadar kolay iptal ettiler ki şaşırdım. 1 ay sonra fatura geldi, 480 kusur TL. Yatırmadim.. 2-3 ay sonra avukatlık bürosundan mesaj geldi 680 kusur borcunuz var bize ulaşın diye. Aradim. Bugün yatirmazsaniz avukatlık ücreti de eklenecek dendi. Ben de küfür edip kapattım. Aynı gün tıpış tıpış telekoma gittim ve küfürler eşliğinde 680 TL yi yatırdım... velhasıl yatirmaktan başka çare görünmüyor.
    Son ana kadar ne güzel anlatıyordun bir anda noldu anlamadım.
  • 04-12-2018, 13:31:32
    #43
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son ana kadar ne güzel anlatıyordun bir anda noldu anlamadım.
    Hat hanımın üstüne, böyle şeylerden çok korkar, onun huzuru benim huzurum☺, araştırdım yatirmaktan başka çare görünmüyor, indirim falanda yapmıyorlar, daha fazla faiz gelmeden tıpış tıpış yatırdım maalesef...
  • 04-12-2018, 13:48:46
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Coskuluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence kendinizi bu kadar düşürmeyin. İnsanlar sırf internet kullanmak için 2 yıl boyunca bir firmanın oyuncağı olmak zorunda değiller. Türkiye'de telekom şirketlerinin istediği gibi at koşturması sizin karakterinize de galiba orada çalıştıkça yansımış olacak ki saçma sapan konuşuyorsunuz.

    İnsanlar almak istemedikleri bir hizmet için ttnet'e para ödemek zorunda mı? Değil. Amaç burada ttnet'in tamamen yıldırma politikaları ile müşteri çekmesine dayanıyor. İnternette bir ttnet şikayet yazın yaşanan rezillikleri görün bu kadar fazla rezilliği olan bir firma halan neden Türkiye'de en büyük telekom şirketi biliyor musunuz? Çünkü yıllardır kalite değil yıldırma politikaları ile insanları bünyesinde tutmayı başarıyor.

    Burada sadece ilk mesajınızda haklısınız. Ttnet kullanmayan herkes iptal edebilse şirket batmaya gider. Zira severek kullanan insanların sayısı toplam abone sayılarının belki 10'da 1'i ancak vardır.

    AKK Konusunda dünyanın en geri kafalı zihniyetine değinmek bile istemiyorum. Belki siz orada çalışıyorsunuz ya bu sahtekarlığa bir açıklamanız vardır?
    Sayın R10 Üyesi,

    Türkiye'de *********** yapıp da 42.000.000 Üyesi olan Tek Şirket TÜRK TELEKOM.
    Türkiye'de *********** yapıp hukuk konusunda haklı çıkan Tek Şirket TÜRK TELEKOM.
    Türkiye'de o kadar çalışanına ve firmaya küfür edilip, sonrasında kendi altyapısını kullandıran Tek Şirket TÜRK TELEKOM.
    Türkiye'de en geniş alt yapısı olan Tek Şirket TÜRK TELEKOM.


    Taahhüt bitmeden ödenen para nedir hiç araştırdınız mı bilmiyorum ama ?
    Taahhüt parası normalde pahalı olan bir kampanyayı belli bir süre karşılığı ucuza vererek o şirkette verilen sözdür.
    Sen sözünü çiğneyip, erken çıkmak istersen taahhüt parası dediğiniz aslında size ucuza verilmiş olan internetin kampanyadan önceki fiyatı, kullandığınız ay ve ödediğiniz faturaların hesaplaması yapılarak çıkan ücrettir.
  • 04-12-2018, 13:54:05
    #45
    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın R10 Üyesi,

    Türkiye'de *********** yapıp da 42.000.000 Üyesi olan Tek Şirket TÜRK TELEKOM.
    Türkiye'de *********** yapıp hukuk konusunda haklı çıkan Tek Şirket TÜRK TELEKOM.
    Türkiye'de o kadar çalışanına ve firmaya küfür edilip, sonrasında kendi altyapısını kullandıran Tek Şirket TÜRK TELEKOM.
    Türkiye'de en geniş alt yapısı olan Tek Şirket TÜRK TELEKOM.


    Taahhüt bitmeden ödenen para nedir hiç araştırdınız mı bilmiyorum ama ?
    Taahhüt parası normalde pahalı olan bir kampanyayı belli bir süre karşılığı ucuza vererek o şirkette verilen sözdür.
    Sen sözünü çiğneyip, erken çıkmak istersen taahhüt parası dediğiniz aslında size ucuza verilmiş olan internetin kampanyadan önceki fiyatı, kullandığınız ay ve ödediğiniz faturaların hesaplaması yapılarak çıkan ücrettir.



    Akıl fikir diliyorum size