Benim de başıma geldi. O kadar kolay iptal ettiler ki şaşırdım. 1 ay sonra fatura geldi, 480 kusur TL. Yatırmadim.. 2-3 ay sonra avukatlık bürosundan mesaj geldi 680 kusur borcunuz var bize ulaşın diye. Aradim. Bugün yatirmazsaniz avukatlık ücreti de eklenecek dendi. Ben de küfür edip kapattım. Aynı gün tıpış tıpış telekoma gittim ve küfürler eşliğinde 680 TL yi yatırdım... velhasıl yatirmaktan başka çare görünmüyor.
Son ana kadar ne güzel anlatıyordun bir anda noldu anlamadım.