Gitmeden halletmeye çalışın. Oradaki doktorlar pek düzgün değil. ( İlk celp dönemime gidenlerdenim kilolu birisi vardı , çok sıkıntı çekti. Hastalığı olanlar vs vardı 2 gün'den fazla rapor alıyorsan eger sonrasın'da askerliği uzatıyorlar )
Ciddi durumlarda askeri hastaneye sevk ediyorlar.İnsanlar'da pek birşeyden anlamıyor.
19 Günde 3-4 hastalık atlattım.Koğuşun yarısı hep hastaydı bu yüzden doktorlarda gelenleri pek ciddiye almıyor.
Bedelli askerlik sağlık sorunu
33
●2.697
- 10-10-2018, 18:00:46
- 10-10-2018, 18:00:47Şöyle düşünüyorum şimdide, şimdi bedelli zaten 21 gün ben mesela asekre gittim oradan beni hastaneye gönderdiler 2 3 gün orada tahlil di v.s ?AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2018, 18:09:03Yok o öyle değil, şimdi doktora görüneceksiniz. Ya hastalığım yok deyip gideceksiniz, orada şikayetim var diyeceksiniz ki bu biraz riskli.mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya da gitmeden işlem yaptırırken diyeceksiniz ki benim bir sorunum var, onlar eğitim araştırma hastanesine sevk edecek.
Elverişli ya da elverişsiz raporu verecek. Elverişsizdir derse bedelli parası da boşa gitmiş olabilir ya da elverişsiz iseniz zaten alınmazsınız, para da almamış olurlar.
Ama iade durumu olmadığı için bu durumda para ne olur bilemem ama, 21 gün olayından kurtulursunuz eğer sorun elverişsizdiri gerektirirse. - 10-10-2018, 18:14:47Eyvallah. Sağlık sorunun da para iadesi alanı duymuştum hocam bedellide.AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2018, 18:47:27Hayır.Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bedelli işlemleri için muayane olduğumda sol gözümdeki tembellik yüzünden, muaf oldum. Hatta yatırdığım ücretin iadesi için dilekçe doldurdular, iadeyi beklemekteyim. - 10-10-2018, 18:48:46Benim sağ gözümde %80 görme kaybı tembellik var 12 ay gidicektim adam dedi sen bu gözle gidersin dediAbdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama kilodan muaf oldum. bedelli için olmasın o durum dikkat et
- 10-10-2018, 20:12:14Bende de aynı şekilde. Fakat mantık olarak baktığın zaman 21 gün muaf edilecek rahatsızlığın varsa 365 gün ne yaptıracaklar askerdeTabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

e-devlette askerlik durumu sorguladığımda ki görsel.
- 10-10-2018, 20:14:20İlk muane gitmeden önce zaten sağlık ocağında söyle onlar yönlendircek göz doktoruna
- 10-10-2018, 20:35:11Benim bir gözümde kretakonus var yani göz tembelliği sanıyordum yıllardır ama öyle birşeymiş. Derken ben normal askerlik muayanesi için gittim adam beni Adana askeri hastanesine gönderdi. Orda gözlerimi kontrol etti tabi ordakilerde doktor ama askerler rütbeli. Adam bana perşembe gününü bekle heyete gireceksin dedi ve muaf verecekti. İstemedim zira askerlik kadar güzel birşey yokki gerçek hayatta ben gözlük dahi bilgisayar harici kullanmıyorum. Eğer gerçekten sizin için sorun değilse gidin zaten 21 gün hayatınıza ayrı bir neşe katacaktır. Ben askerdeyken bana gece görevlerinde bulunamaz spor yapamaz raporu verdiler. Gündüz 2 saat nöbet tutardımmavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Revir çavuşuydum şimdi sorsalar hatta alsalar yine giderim. Askerlik zor birşey kendin kendin değil direk devletin malısın fakat o günlerin tadı hatıraları asla hiçbirşeye değişilmez
bir gözün sağlamsa kesin aliyorlar
