• 10-10-2018, 18:00:46
    #10
    Gitmeden halletmeye çalışın. Oradaki doktorlar pek düzgün değil. ( İlk celp dönemime gidenlerdenim kilolu birisi vardı , çok sıkıntı çekti. Hastalığı olanlar vs vardı 2 gün'den fazla rapor alıyorsan eger sonrasın'da askerliği uzatıyorlar )

    Ciddi durumlarda askeri hastaneye sevk ediyorlar.İnsanlar'da pek birşeyden anlamıyor.

    19 Günde 3-4 hastalık atlattım.Koğuşun yarısı hep hastaydı bu yüzden doktorlarda gelenleri pek ciddiye almıyor.
  • 10-10-2018, 18:00:47
    #11
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık sorununuzu doktora bildirince, eğitim araştırma hastanesine yönlendirecekler.
    Oradaki çömezler ne derse o olacak. ( itiraz hakkınız saklı )
    Şöyle düşünüyorum şimdide, şimdi bedelli zaten 21 gün ben mesela asekre gittim oradan beni hastaneye gönderdiler 2 3 gün orada tahlil di v.s ?
  • 10-10-2018, 18:09:03
    #12
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle düşünüyorum şimdide, şimdi bedelli zaten 21 gün ben mesela asekre gittim oradan beni hastaneye gönderdiler 2 3 gün orada tahlil di v.s ?
    Yok o öyle değil, şimdi doktora görüneceksiniz. Ya hastalığım yok deyip gideceksiniz, orada şikayetim var diyeceksiniz ki bu biraz riskli.
    Ya da gitmeden işlem yaptırırken diyeceksiniz ki benim bir sorunum var, onlar eğitim araştırma hastanesine sevk edecek.
    Elverişli ya da elverişsiz raporu verecek. Elverişsizdir derse bedelli parası da boşa gitmiş olabilir ya da elverişsiz iseniz zaten alınmazsınız, para da almamış olurlar.
    Ama iade durumu olmadığı için bu durumda para ne olur bilemem ama, 21 gün olayından kurtulursunuz eğer sorun elverişsizdiri gerektirirse.
  • 10-10-2018, 18:14:47
    #13
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok o öyle değil, şimdi doktora görüneceksiniz. Ya hastalığım yok deyip gideceksiniz, orada şikayetim var diyeceksiniz ki bu biraz riskli.
    Ya da gitmeden işlem yaptırırken diyeceksiniz ki benim bir sorunum var, onlar eğitim araştırma hastanesine sevk edecek.
    Elverişli ya da elverişsiz raporu verecek. Elverişsizdir derse bedelli parası da boşa gitmiş olabilir ya da elverişsiz iseniz zaten alınmazsınız, para da almamış olurlar.
    Ama iade durumu olmadığı için bu durumda para ne olur bilemem ama, 21 gün olayından kurtulursunuz eğer sorun elverişsizdiri gerektirirse.
    Eyvallah. Sağlık sorunun da para iadesi alanı duymuştum hocam bedellide.
  • 10-10-2018, 18:47:27
    #14
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ göz %80 görme kaybı var doğuştan bana bile bu gözle askerlik yapabilirsin dedi doktor ama kilodan almadılar bir gözün sağlamsa kesin aliyorlar
    Hayır.
    Bedelli işlemleri için muayane olduğumda sol gözümdeki tembellik yüzünden, muaf oldum. Hatta yatırdığım ücretin iadesi için dilekçe doldurdular, iadeyi beklemekteyim.
  • 10-10-2018, 18:48:46
    #15
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır.
    Bedelli işlemleri için muayane olduğumda sol gözümdeki tembellik yüzünden, muaf oldum. Hatta yatırdığım ücretin iadesi için dilekçe doldurdular, iadeyi beklemekteyim.
    Benim sağ gözümde %80 görme kaybı tembellik var 12 ay gidicektim adam dedi sen bu gözle gidersin dedi ama kilodan muaf oldum. bedelli için olmasın o durum dikkat et
  • 10-10-2018, 20:12:14
    #16
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sağ gözümde %80 görme kaybı tembellik var 12 ay gidicektim adam dedi sen bu gözle gidersin dedi ama kilodan muaf oldum. bedelli için olmasın o durum dikkat et
    Bende de aynı şekilde. Fakat mantık olarak baktığın zaman 21 gün muaf edilecek rahatsızlığın varsa 365 gün ne yaptıracaklar askerde
    e-devlette askerlik durumu sorguladığımda ki görsel.
  • 10-10-2018, 20:14:20
    #17
    İlk muane gitmeden önce zaten sağlık ocağında söyle onlar yönlendircek göz doktoruna
  • 10-10-2018, 20:35:11
    #18
    Kurumsal Üye
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaşlar, bir konu hakkında sizden fikir veya tahmin de bulunmanızı istiyorum. Ben yarın veya bir güne başvurmu yapıp bedelli askerlikten yararlanacağım fakat.

    2 3 aydır sağ gözümde kayma var odaklanma sorunu oluyor. Görmem de bozukluk pek yok fakat sağ tarafa gözümle baktığımda çift görme yani şaşılık var ortalık karışıyor. Mesela kanepe de yatarken tv baktığımda tv çift görüyorum bu sorun yüzünden. Acaba bu sorundan dolayı muaf olma durumum olur mu? Yani şöyle düşünüyorum silah nişan alma veya sıkma da sorun olur. Acaba sizden olan duyan bilen var mıdır? Ayrı bir hastalığım daha var o asıl ama bu 2. sorunum..
    Benim bir gözümde kretakonus var yani göz tembelliği sanıyordum yıllardır ama öyle birşeymiş. Derken ben normal askerlik muayanesi için gittim adam beni Adana askeri hastanesine gönderdi. Orda gözlerimi kontrol etti tabi ordakilerde doktor ama askerler rütbeli. Adam bana perşembe gününü bekle heyete gireceksin dedi ve muaf verecekti. İstemedim zira askerlik kadar güzel birşey yokki gerçek hayatta ben gözlük dahi bilgisayar harici kullanmıyorum. Eğer gerçekten sizin için sorun değilse gidin zaten 21 gün hayatınıza ayrı bir neşe katacaktır. Ben askerdeyken bana gece görevlerinde bulunamaz spor yapamaz raporu verdiler. Gündüz 2 saat nöbet tutardım Revir çavuşuydum şimdi sorsalar hatta alsalar yine giderim. Askerlik zor birşey kendin kendin değil direk devletin malısın fakat o günlerin tadı hatıraları asla hiçbirşeye değişilmez