Gitmeden halletmeye çalışın. Oradaki doktorlar pek düzgün değil. ( İlk celp dönemime gidenlerdenim kilolu birisi vardı , çok sıkıntı çekti. Hastalığı olanlar vs vardı 2 gün'den fazla rapor alıyorsan eger sonrasın'da askerliği uzatıyorlar )
Ciddi durumlarda askeri hastaneye sevk ediyorlar.İnsanlar'da pek birşeyden anlamıyor.
19 Günde 3-4 hastalık atlattım.Koğuşun yarısı hep hastaydı bu yüzden doktorlarda gelenleri pek ciddiye almıyor.