AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok o öyle değil, şimdi doktora görüneceksiniz. Ya hastalığım yok deyip gideceksiniz, orada şikayetim var diyeceksiniz ki bu biraz riskli.
Ya da gitmeden işlem yaptırırken diyeceksiniz ki benim bir sorunum var, onlar eğitim araştırma hastanesine sevk edecek.
Elverişli ya da elverişsiz raporu verecek. Elverişsizdir derse bedelli parası da boşa gitmiş olabilir ya da elverişsiz iseniz zaten alınmazsınız, para da almamış olurlar.
Ama iade durumu olmadığı için bu durumda para ne olur bilemem ama, 21 gün olayından kurtulursunuz eğer sorun elverişsizdiri gerektirirse.
Eyvallah. Sağlık sorunun da para iadesi alanı duymuştum hocam bedellide.