Sağ göz %80 görme kaybı var doğuştan bana bile bu gözle askerlik yapabilirsin dedi doktor ama kilodan almadılar

bir gözün sağlamsa kesin aliyorlar
Hayır.
Bedelli işlemleri için muayane olduğumda sol gözümdeki tembellik yüzünden, muaf oldum. Hatta yatırdığım ücretin iadesi için dilekçe doldurdular, iadeyi beklemekteyim.