Sağlık sorununuzu doktora bildirince, eğitim araştırma hastanesine yönlendirecekler.
Oradaki çömezler ne derse o olacak. ( itiraz hakkınız saklı )
Şöyle düşünüyorum şimdide, şimdi bedelli zaten 21 gün ben mesela asekre gittim oradan beni hastaneye gönderdiler 2 3 gün orada tahlil di v.s ?