• 08-10-2018, 02:16:53
    #1
    Canınız sıkıldığında, efkarlandığınızda,moraliniz bozulduğunda nasıl bi yol izliyorsunuz? Kimisi alkol alır,kimisi arkadaşlarıyla takılır,kimisi müzik dinler,kimisi yalnız kalarak atlatabiliyor.Sizler neler yapıyorsunuz?
  • 08-10-2018, 02:19:37
    #2
    Müzik dinlerim. Alkol almak bana mantıksız geliyor.
  • 08-10-2018, 02:20:05
    #3
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canınız sıkıldığında, efkarlandığınızda,moraliniz bozulduğunda nasıl bi yol izliyorsunuz? Kimisi alkol alır,kimisi arkadaşlarıyla takılır,kimisi müzik dinler,kimisi yalnız kalarak atlatabiliyor.Sizler neler yapıyorsunuz?
    Vallahi hocam, şu son 1 yıl içerisinde çektiklerimi, hissetiklerimi ve psikolojimi kimse anlayamaz herhalde. Eğer gerçek bir dostum olmuş olsaydı, onunla paylaşarak atmak isterdim.
    Alkol insanı biraz rahatlatabiliyor, ancak onada güç yetmediği için onu yapamıyorum. Yalnız kalmak demişsin, son 1 yıldır sürekli yalnız olduğum için fayda etmiyor.
    Müzik demişsin, onunda bir faydası olmuyor. Yani kısacası, rahatlayamıyorum, sürekli canım sıkkın ve yapabileceğim hiç birşey yok. Ölümü bekliyoruz.
  • 08-10-2018, 02:41:49
    #4
    Müzik dinleyerek, yalnızken hüngür hüngür ağlayarak
  • 08-10-2018, 02:46:25
    #5
    İçerik girerek
  • 08-10-2018, 02:48:25
    #6
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canınız sıkıldığında, efkarlandığınızda,moraliniz bozulduğunda nasıl bi yol izliyorsunuz? Kimisi alkol alır,kimisi arkadaşlarıyla takılır,kimisi müzik dinler,kimisi yalnız kalarak atlatabiliyor.Sizler neler yapıyorsunuz?
    Spor salonuna gidip koşu bandına çıkılır , hız 16-17 km 'ye getirilir ciğerler ağlayana kadar kalp yerinden çıkana kadar koşulur bire birdir 2.olarak havuza girip dibe dalıp bağdaş kurup oturmak ama çok tehlikelidir bi hayale dalarsanız boğulursunuz tecrübe ile sabit.
  • 08-10-2018, 02:50:28
    #7
    SEO & PR 5421044962
    Alkol sigara yok. zaten bunlar çok saçma geliyor bana
    Eğer münkünse uzunca yürüyüş yoksa müzik dinlemek daha iyi oluyor.Hem bedava hem sağlığa zarar değil.
  • 08-10-2018, 03:01:46
    #8
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canınız sıkıldığında, efkarlandığınızda,moraliniz bozulduğunda nasıl bi yol izliyorsunuz? Kimisi alkol alır,kimisi arkadaşlarıyla takılır,kimisi müzik dinler,kimisi yalnız kalarak atlatabiliyor.Sizler neler yapıyorsunuz?
    Blog yazıyorum hocam, dertliyseniz açın bir müzik ve bloguma beklerim; ikicayarasihayat.com

    İyi forumlar Reklam gibi düşünmeyin, sitemde reklam yok nacizane yardımcı olma niyetim..
  • 08-10-2018, 03:06:12
    #9
    Hocam ben yalnızlığı tercih ediyorum, tek başıma İstanbulu geziyorum. Tek sıkıntım ulaşım araçları çok vakit alıyor ve yorucu. Şimdi biraz zihnimi dinlendirmek için haftasonu il dışına çıkmayı düşünüyorum. Sürekli müzik dinleyen birisi olduğum için müzik pek fayda etmiyor. Ve ben bu sözü çok sevdim;
    Gidilmeyene giden ol, aradığını bulan ol, canın sıkıldıkça yok ol,
    bazen, biraz; gez.
    Pir-i Reis