efkarlanmıyorum,karşıma sorunlar cıkınca kendimi gelişmeye adıyorum,spor,iş,kişisel,sizi hayata bağlayan da bunlar zaten, sporcuların geçmişine bakın, çoğu ezilmiş/dışlanmış yalnız vb insanlardır.Bu insanlar beyinlerindeki mutluluk hormonunu bu tür şeylerin engelinden dolayı sağlayamazlar, spor testeron salgılar ve size dinçlik kazandırır,aynı zamada endorfin salgılar ve beyin kendini ödüllendirir,dolayısıyla mutlu olursunuz.Spor dışında gelişmek te, kendimizde ödül olarak görürürüz, Başarı insanı ödüllendirir, mutluluk getirir, çevremizide buna göre şekillendirmemiz kişisel karakterimiz ve yapımız duruşumuzu sergiler,Arkadaşlarımızı iyi seçmemiz lazım, olgun insanlar, olgun düşünceler, beyin fırtınası hepsi şahsi açımdan bana mutluluk verir