• 08-10-2018, 03:19:13
    #10
    umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben yalnızlığı tercih ediyorum, tek başıma İstanbulu geziyorum. Tek sıkıntım ulaşım araçları çok vakit alıyor ve yorucu. Şimdi biraz zihnimi dinlendirmek için haftasonu il dışına çıkmayı düşünüyorum. Sürekli müzik dinleyen birisi olduğum için müzik pek fayda etmiyor. Ve ben bu sözü çok sevdim;
    Gidilmeyene giden ol, aradığını bulan ol, canın sıkıldıkça yok ol,
    bazen, biraz; gez.
    Pir-i Reis
    arnavutköy balaban köyüne bi uğrayın hocam gölün kenarında oturup termos ile götürdüğünüz 2 bardak çay ile tam bir beyin terapisi
    • Akar
    • umitunver
    Akar ve umitunver bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 08-10-2018, 03:57:27
    #11
    Deniz, alkol, Edip Cansever. Çok bunaldıysam bir otobüs bileti.
  • 08-10-2018, 04:21:36
    #12
    Kategori Moderatörü
    Aç Levent Yüksel'den İstanbul'u, Kadınım'ı,
    Aç İncesaz'dan Kasım Ortadan'ı, Suzan Suzi'yi,
    Hiç birini sevmezsen Beysu Yıldız'dan Atatürk'ün sevdiği şarkılar albümü var. 40dk. falan götürür. Hiç bir şeyin kalmaz
  • 08-10-2018, 04:29:16
    #13
    ETS 2 Online Oynayarak. Çok rahatlatıyo tavsiye ederim
  • 08-10-2018, 05:31:01
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Derdinizi blog'a dökün. Ben öyle yapmıştım yıllar önce hatta hala blog açık duruyor.
  • 08-10-2018, 06:00:29
    #15
    zamanında alkol kullandım ama hep zevkden.yani dertten içmedim hiç.müzik dinlemek genelde biçok insana iyi geliyor duydugum kadarıyla ama ben müzik dinleyemiyorum.başım kaldırmıyor 2. şarkıyı yani haftada 1-2 şarkı dinlemek dahi zor benim için.ama şuan canım çok uzun zamandır olmadıgı kadar sıkkın ve buna karşı yaptıgım tek şey zikirli ilahi dinlemek türü,söyleyeni,içerigi farketmeksizin şarkı kaldırmıyor benim kafa ama hergün saatlerce zikirli ilahi dinliyorum ve beni oldukca rahatlatıyor... normalde rahatlamak için,kafamı boşaltmak için sadece dışarı çıkar saatlerce,sabahtan akşama kadar sokaklarda tek başıma dolaşırım ama bu ara havalar malum,dışarı çıkmak hasta ediyor.
  • 08-10-2018, 08:01:53
    #16

    bu pambik insan da dert keder mi bırakır en ufak bir olumsuzluk da alırım kızımı oynarım wn güzel ilaç vallahi
  • 08-10-2018, 10:25:14
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben oyun oynuyorum.
  • 08-10-2018, 11:24:23
    #18
    Dışarıda oturup öyle boş boş bakıyorum. varsa çay iyi gidiyor. Bu aralar sigaraya da başlamak istiyorum bakalım.