zamanında alkol kullandım ama hep zevkden.yani dertten içmedim hiç.müzik dinlemek genelde biçok insana iyi geliyor duydugum kadarıyla ama ben müzik dinleyemiyorum.başım kaldırmıyor 2. şarkıyı yani haftada 1-2 şarkı dinlemek dahi zor benim için.ama şuan canım çok uzun zamandır olmadıgı kadar sıkkın ve buna karşı yaptıgım tek şey zikirli ilahi dinlemek

türü,söyleyeni,içerigi farketmeksizin şarkı kaldırmıyor benim kafa ama hergün saatlerce zikirli ilahi dinliyorum ve beni oldukca rahatlatıyor... normalde rahatlamak için,kafamı boşaltmak için sadece dışarı çıkar saatlerce,sabahtan akşama kadar sokaklarda tek başıma dolaşırım ama bu ara havalar malum,dışarı çıkmak hasta ediyor.