Hocam ben yalnızlığı tercih ediyorum, tek başıma İstanbulu geziyorum. Tek sıkıntım ulaşım araçları çok vakit alıyor ve yorucu. Şimdi biraz zihnimi dinlendirmek için haftasonu il dışına çıkmayı düşünüyorum. Sürekli müzik dinleyen birisi olduğum için müzik pek fayda etmiyor. Ve ben bu sözü çok sevdim;
Gidilmeyene giden ol, aradığını bulan ol, canın sıkıldıkça yok ol,
bazen, biraz; gez.
Pir-i Reis
arnavutköy balaban köyüne bi uğrayın hocam

gölün kenarında oturup termos ile götürdüğünüz 2 bardak çay ile tam bir beyin terapisi