Efkar'ınızı nasıl atıyorsunuz?
37
●1.274
- 08-10-2018, 02:20:05Vallahi hocam, şu son 1 yıl içerisinde çektiklerimi, hissetiklerimi ve psikolojimi kimse anlayamaz herhalde. Eğer gerçek bir dostum olmuş olsaydı, onunla paylaşarak atmak isterdim.Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alkol insanı biraz rahatlatabiliyor, ancak onada güç yetmediği için onu yapamıyorum. Yalnız kalmak demişsin, son 1 yıldır sürekli yalnız olduğum için fayda etmiyor.
Müzik demişsin, onunda bir faydası olmuyor. Yani kısacası, rahatlayamıyorum, sürekli canım sıkkın ve yapabileceğim hiç birşey yok. Ölümü bekliyoruz. - 08-10-2018, 02:48:25Spor salonuna gidip koşu bandına çıkılır , hız 16-17 km 'ye getirilir ciğerler ağlayana kadar kalp yerinden çıkana kadar koşulur bire birdirMetins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.olarak havuza girip dibe dalıp bağdaş kurup oturmak ama çok tehlikelidir bi hayale dalarsanız boğulursunuz tecrübe ile sabit.
- 08-10-2018, 03:01:46Blog yazıyorum hocam, dertliyseniz açın bir müzik ve bloguma beklerim; ikicayarasihayat.comMetins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi forumlar
Reklam gibi düşünmeyin, sitemde reklam yok
nacizane yardımcı olma niyetim..
- 08-10-2018, 03:06:12Hocam ben yalnızlığı tercih ediyorum, tek başıma İstanbulu geziyorum. Tek sıkıntım ulaşım araçları çok vakit alıyor ve yorucu. Şimdi biraz zihnimi dinlendirmek için haftasonu il dışına çıkmayı düşünüyorum. Sürekli müzik dinleyen birisi olduğum için müzik pek fayda etmiyor. Ve ben bu sözü çok sevdim;
Gidilmeyene giden ol, aradığını bulan ol, canın sıkıldıkça yok ol,
bazen, biraz; gez.
Pir-i Reis
