Canınız sıkıldığında, efkarlandığınızda,moraliniz bozulduğunda nasıl bi yol izliyorsunuz? Kimisi alkol alır,kimisi arkadaşlarıyla takılır,kimisi müzik dinler,kimisi yalnız kalarak atlatabiliyor.Sizler neler yapıyorsunuz?
Blog yazıyorum hocam, dertliyseniz açın bir müzik ve bloguma beklerim; ikicayarasihayat.com
İyi forumlar

Reklam gibi düşünmeyin, sitemde reklam yok

nacizane yardımcı olma niyetim..