Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Canınız sıkıldığında, efkarlandığınızda,moraliniz bozulduğunda nasıl bi yol izliyorsunuz? Kimisi alkol alır,kimisi arkadaşlarıyla takılır,kimisi müzik dinler,kimisi yalnız kalarak atlatabiliyor.Sizler neler yapıyorsunuz?
Blog yazıyorum hocam, dertliyseniz açın bir müzik ve bloguma beklerim; ikicayarasihayat.com

İyi forumlar Reklam gibi düşünmeyin, sitemde reklam yok nacizane yardımcı olma niyetim..