Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Canınız sıkıldığında, efkarlandığınızda,moraliniz bozulduğunda nasıl bi yol izliyorsunuz? Kimisi alkol alır,kimisi arkadaşlarıyla takılır,kimisi müzik dinler,kimisi yalnız kalarak atlatabiliyor.Sizler neler yapıyorsunuz?
Spor salonuna gidip koşu bandına çıkılır , hız 16-17 km 'ye getirilir ciğerler ağlayana kadar kalp yerinden çıkana kadar koşulur bire birdir 2.olarak havuza girip dibe dalıp bağdaş kurup oturmak ama çok tehlikelidir bi hayale dalarsanız boğulursunuz tecrübe ile sabit.