Canınız sıkıldığında, efkarlandığınızda,moraliniz bozulduğunda nasıl bi yol izliyorsunuz? Kimisi alkol alır,kimisi arkadaşlarıyla takılır,kimisi müzik dinler,kimisi yalnız kalarak atlatabiliyor.Sizler neler yapıyorsunuz?