Hocam ben yalnızlığı tercih ediyorum, tek başıma İstanbulu geziyorum. Tek sıkıntım ulaşım araçları çok vakit alıyor ve yorucu. Şimdi biraz zihnimi dinlendirmek için haftasonu il dışına çıkmayı düşünüyorum. Sürekli müzik dinleyen birisi olduğum için müzik pek fayda etmiyor. Ve ben bu sözü çok sevdim;
Gidilmeyene giden ol, aradığını bulan ol, canın sıkıldıkça yok ol,
bazen, biraz; gez.
Pir-i Reis