488 TL Radar Cezası mı olur?
64
●1.888
- 02-10-2018, 22:49:00Sistem çok basit esasında gittiğiniz güzergah üzerinde bulunan radar belirli bir dakika belirliyor. O süre altından güzergâh'dan geçerseniz sistem kameralarına takılıp plakaya ceza gönderiliyor.ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2018, 22:51:33Radar dan geçip ceza yemediğimde oldu, ondan aklıma takıldı bu konu (hem sabit, hemde tuzak radar dan)Haberportalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2018, 23:14:49Belki de radar'dan geçtiğiniz kameralar devre dışı olduğun dan sisteme takılmamış olabilirsiniz. Şükretmek lazım 😀ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2018, 23:20:08Valla ne kadar güzel, 8 tane ceza bir memur maaşı ödüyor.
Halen niye kemer sıkarız anlamam, paralar nereye gidiyor?
Hem abd kızarız, hem ekonomiyi abd teslim ederiz. Aklıma mukayyet ol rabbim. - 02-10-2018, 23:28:05Üyeliği durdurulduYa kardeş gözünü seveyimMaximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yağmur yağsa birilerine mâl edeceksin. Yapmayın ya, kimseyi savunduğumuz yok. Karıştırma şimdi trt payını falan konumuz trafik cezaları, aşağıda ki arkadaşa yazdıklarımdan dolayı senin yaptığın yorumu beğenmedim. Bir insanın hayata bakış açısı bu olamaz, havadan nem kapılırda bu kadar olmaz. Sen 70 yazan yerde 90 ile geçen bir adamın yediği cezayı anlattığı konuya gelip devletin ihtiyacı var, yoksa kural falan yok. demişsin. Yahu 70 yazıyor orada, 78=Ceza. Bundan öte köy yok. Kendi hatalarınızı başkalarına mâl etmekten vazgeçin artık.
Bölgede ki duruma göre kontrol artar ya da azalır. Yeni bir müdür tayin edilir, kuralların uygulanmasını ister ya da aynı müdür salla başı al maaşı çalışır. O bölgenin ekibinde ki çalışanlar kontrol etmez, vakti gelir kontrol eder. Cihaz bozuktur çalışmaz; yaptırırşar çalışır.kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-10-2018, 23:30:45Ruhsat yanımda değil işte hocam sıkıntı orada. Egm'den o yüzden bakamıyorum.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2018, 23:37:20arabayi ne zaman aldığını biliyorsan o tarihi gir tamamdır.SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilmiyorsan kimdeyse oda söyleyebilir arabayı satın aldığın tarih tescil tarihin oluyor
Benim tek anlamadığım şey trafiğin aktığı bir hız var o trafikteki binlerce kişiye aynı anda ceza kesiyorlarmı yoksa aradan 3-5 kişi seçip onlaramı kitliyorlar.