• 02-10-2018, 22:46:27
    #28
    hız limiti geçme yüzdenize göre ücret katlanıyor diye biliyorum %10 %30 gibi aralıklarda cezalar oluyor
  • 02-10-2018, 22:49:00
    #29
    ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeyi vergi dairesinden nakit olarak yaparsanız %25 indirim yapıyorlar, son 1 senede 2 defa %30+ ve 1 defa %10+ ceza ödedim ordan biliyorum Benim tek anlamadığım şey trafiğin aktığı bir hız var o trafikteki binlerce kişiye aynı anda ceza kesiyorlarmı yoksa aradan 3-5 kişi seçip onlaramı kitliyorlar.
    Sistem çok basit esasında gittiğiniz güzergah üzerinde bulunan radar belirli bir dakika belirliyor. O süre altından güzergâh'dan geçerseniz sistem kameralarına takılıp plakaya ceza gönderiliyor.
  • 02-10-2018, 22:51:33
    #30
    Haberportalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem çok basit esasında gittiğiniz güzergah üzerinde bulunan radar belirli bir dakika belirliyor. O süre altından güzergâh'dan geçerseniz sistem kameralarına takılıp plakaya ceza gönderiliyor.
    Radar dan geçip ceza yemediğimde oldu, ondan aklıma takıldı bu konu (hem sabit, hemde tuzak radar dan)
  • 02-10-2018, 23:14:49
    #31
    ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radar dan geçip ceza yemediğimde oldu, ondan aklıma takıldı bu konu (hem sabit, hemde tuzak radar dan)
    Belki de radar'dan geçtiğiniz kameralar devre dışı olduğun dan sisteme takılmamış olabilirsiniz. Şükretmek lazım 😀
  • 02-10-2018, 23:16:54
    #32
    Haberportalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki de radar'dan geçtiğiniz kameralar devre dışı olduğun dan sisteme takılmamış olabilirsiniz. Şükretmek lazım 😀
    Tabiki öyle
  • 02-10-2018, 23:20:08
    #33
    Valla ne kadar güzel, 8 tane ceza bir memur maaşı ödüyor.
    Halen niye kemer sıkarız anlamam, paralar nereye gidiyor?
    Hem abd kızarız, hem ekonomiyi abd teslim ederiz. Aklıma mukayyet ol rabbim.
  • 02-10-2018, 23:28:05
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırak bu işleri. Devletin trt payı altın da faturalardan ne kesintiler yaptığını ne saçma sapan paralar aldığını herkes biliyor. Ben tüm trafik kurallarına uyduğum halde bana da cezalar geldi. Arka plan da neler dönüyor bilmiyoruz devletin eli milletin cebinde. Benim prime falan mı ihiyacım var HAYIRDIR ??? Bu soyguncuları her konu da savunmayı kes bence.
    Ya kardeş gözünü seveyim Yağmur yağsa birilerine mâl edeceksin. Yapmayın ya, kimseyi savunduğumuz yok. Karıştırma şimdi trt payını falan konumuz trafik cezaları, aşağıda ki arkadaşa yazdıklarımdan dolayı senin yaptığın yorumu beğenmedim. Bir insanın hayata bakış açısı bu olamaz, havadan nem kapılırda bu kadar olmaz. Sen 70 yazan yerde 90 ile geçen bir adamın yediği cezayı anlattığı konuya gelip “devletin ihtiyacı var, yoksa kural falan yok.” demişsin. Yahu 70 yazıyor orada, 78=Ceza. Bundan öte köy yok. Kendi hatalarınızı başkalarına mâl etmekten vazgeçin artık.

    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emin ol radar sayısı az dı bazı cezaları görmüyorlardı mesala kasksız motor binmeyi nazillide uzun zamandır uygulanmıyordu şimdi başladır ceza yazmayı
    Bölgede ki duruma göre kontrol artar ya da azalır. Yeni bir müdür tayin edilir, kuralların uygulanmasını ister ya da aynı müdür salla başı al maaşı çalışır. O bölgenin ekibinde ki çalışanlar kontrol etmez, vakti gelir kontrol eder. Cihaz bozuktur çalışmaz; yaptırırşar çalışır.
  • 02-10-2018, 23:30:45
    #35
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gib.gov.tr den bakabilirsin
    tc no tescil no falan gerekli ruhsat yanında olsun
    Ruhsat yanımda değil işte hocam sıkıntı orada. Egm'den o yüzden bakamıyorum.
  • 02-10-2018, 23:37:20
    #36
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ruhsat yanımda değil işte hocam sıkıntı orada. Egm'den o yüzden bakamıyorum.
    arabayi ne zaman aldığını biliyorsan o tarihi gir tamamdır.
    bilmiyorsan kimdeyse oda söyleyebilir arabayı satın aldığın tarih tescil tarihin oluyor