SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ruhsat yanımda değil işte hocam sıkıntı orada. Egm'den o yüzden bakamıyorum.
arabayi ne zaman aldığını biliyorsan o tarihi gir tamamdır.
bilmiyorsan kimdeyse oda söyleyebilir arabayı satın aldığın tarih tescil tarihin oluyor